Kommentera de andra inläggen om det inte får att kommentera detta

Dagens ordspråk: Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame hoppar stavhopp.

Hallå!

Det verkar ha varit något vajsing med blogg.se igår, för när jag hade tänkt gå in och bloga gick det inte att logga in. Jag försökte massor av gånger men det gick helt enkelt inte så det var inte så mycket att göra åt det, tråkigt nog. Kommentarerna verkar det också vara något fel på för det går inte att kommentera alla mina inlägg. Det är jättekonstigt!

 Svmorgon ända till 09.40 och fick efter lunch reda på att vi inte hade någon Filosofi B lektion, för vår lärare var sjuk. Jag skulle egentligen ha haft tre timmars hål då till den sista lektionen, men vi hade sådan tur att vi fick börja tidigare! Vår lärare hade också hål och vi håller på och jobbar självständigt så det gick hur bra som helst att flytta fram lektionen. Vi fick då glatt plocka ihop böckerna vid klockan 13.15 och gå hem! Härligt när man kan få sluta en hel och en halv timme tidigare än vanligt!

Igår fick jag reda på en riktigt rolig sak som gjorde mig så glad! Jag berättade ju här i bloggen att jag snart skulle få träffa en neurolog för att utreda min värk och att jag hade satt upp mig på återbudslistan. Vi ringde förra veckan och igår ringde de och sa att jag hade fått en tid på måndag om jag kunde ta den! Absolut kunde jag det, åh vad skönt att äntligen få komma dit! Jag har velat komma till någon och kolla upp värken ända sedan september men reumatologen som vi trodde skulle utreda det gjorde inte det och därför skulle jag istället gå till en neurolog. Allt tar ju tyvärr så lång tid men på grund av återbudstiden fick jag komma dit tidigare! Jag vet inte vad de ska göra, och tur är väl det för jag oroar mig för allting. De ska antagligen trycka på mina punkter, de så kallade triggerpunkterna, som man har ont på vid Fibromyalgi. Jag kommer nog få riktigt ont den dagen efteråt, för jag är så otroligt känslig på kroppen för att jag har så ont och har man ont på de 11 eller liknande av de 18 punkterna (kommer inte ihåg det exakta antalet av vare sig de punkterna man ska ha ont på eller hur många de är, kan vara rätt men också fel) har man troligtvis Fibromyalgi. Jag har läst allt om Fibromyalgi på nätet, i alla fall väldigt, väldigt mycket, och jag tror starkt på att jag har det. Att komma dit och få en utredning på varför jag har ont (fick värken när jag var 11 år efter en influensa) kommer bli en så otrolig lättnad. Jag kanske inte får reda på det direkt, men åh så glad jag kommer bli när jag får veta det!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla på Let's Dance, känns skönt! Imorgon ska vi åka till Fellingsbro där min syster bor med hennes pojkvän Adde och deras bebis Lowe! Åh, det ska bli så kul! Alltid lika spännande att åka dit för alltid har han lärt sig någonting nytt, Lowe. Vi åker någon gång på förmiddagen och kommer väl hem frammåt kvällningen. Blir en heldag, helt enkelt!

Nu får ni ha det så bra så hörs vi mer imorgon! Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-02-05 @ 23:51:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jamen visst :)

Åh vad trevligt att höra! :) Så kul när man blir nöjd med sin nya hårfärg =)

Mm. Vad har du haft för dig ikväll då? :)

kram

2010-02-06 @ 00:26:39
URL: http://joohannap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0