Frågor om mitt handikapp?

Dagens ordspråk: Man kan aldrig vara nere med en ballong. - Nalle Puh

Hallå!

Igår yrade snön utanför och det var ett riktigt oväder. Idag har istället solen varit framme hela dagen och det har varit jättefint och ljust ute! Mamma och jag tog tillfället i akt och tog oss en promenad, det var jättehärligt! Förutom att det blåste nordan då, men annars var det hur bra som helst!

Jag har tänkt på en sak här med bloggen. Jag skriver inte sådär jättemycket om mitt handikapp och min värk just nu, och det är för att jag håller på med min bok och inte kan samköra texterna. Det är jättesvårt att göra det och därför skriver jag om en hel del annat här istället! När jag är klar med boken kommer det att bli en ändring, såklart. Men jag tänkte om ni undrar någonting över mitt handikapp och min värk, om ni kanske har några frågor gällande det? Om ni kom med lite frågor och funderingar kanske det skulle bli lättare, för då skulle jag kunna svara på det ibland när det passar. Skulle det vara en bra idé, tror ni?

Imorgon är det min första dag på sportlovet! Då ska mamma och jag åka till min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras son Lowe och sova över hos dem till tisdagen! Det ska bli jätteroligt! Då kan vi umgås lite längre än vad vi brukar när vi bara hälsar på, för de bor en bit bort. Det blir en jättebra start på lovet!

Har ni också sportlov till veckan? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0