Eee PC

Dagens ordspråk: Allt som är värt något, är värt att vänta på.

Hallå!

Det pratas för fullt överallt om hur vädret är nu, inte allra minst på nyheterna där de tar upp att många har det svårt nu ute i trafiken på grund av allt snökaos. Vi fick lite snö igår, men idag har det blivit väderomslag och varit plusgrader! Verkligen skillnad mot all denna kyla som vi har haft nu ett tag! Jag tror dock inte att snö ska smälta bort, däremot bli halare kanske, för minusgraderna är nog på väg tillbaka snart.

Idag har det varit en ganska lugn och skön dag! Vi var en sväng till Jysk på förmiddagen bara, annars har jag mest varit inne. Jag har läst ganska mycket och kopplat av. Jag samlar krafter nu innan skolan börjar igen och det är inga fel! Jag behövde ta det lugnt det här lovet kände jag, utan att hålla på med en massa läxor. Jag har ju gjort en hel del kul också, som att sova över hos syrran och träffat Sanna för en shoppingrunda i Örebro och bokrean igår! Och än är ju faktiskt inte lovet slut!

Är det någon som ska se Let's Dance, ikväll? Det ska jag tror jag! Elin Kling åkte ut förra gången om jag inte minns helt fel. De jag tycker är bäst är Claudia och Mattias! Kan vara någon mer, men just nu har jag glömt bort namnen, haha! Får se vem som åker ut den här fredagen!

Just ja, för några veckor sedan köpte ju jag en ny dator, en minipc, närmare bestämt! Den är hur bra som helst tycker jag och jag såg i tidningen CHIC igår, det nyaste numret, att de har en tävling om en likadan dator som jag har i en goodiebag med en massa annat roligt i också! Tänkte bara tipsa er om det, samtidigt som ni får se en liten bild av den, eftersom att jag inte hittade någon bra bild på internet när jag köpte den, =) 

Tidningen CHIC lottar ut en Goodiebag med en likadan minidator som jag har!



Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk om man faktiskt skulle kunna vinna en sån där Goodiebag någon gång!



sv: Jag vet inte riktigt, men det verkar ofta vara så att kommentarsfunktionen på din blogg krånglar. Hoppas att det slutar krångla helt nu, för det har funkat den senaste tiden i alla fall.



Jag har sportlov nu! :D Riktigt skönt.

2010-02-26 @ 20:38:31
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0