Mondaay

Dagens ordspråk: Att gå i uppförsbackar ger starka ben.

Hallå bloggen!

Tänk att det redan är augusti nu. Eller den 2:a augusti, till och med! Det känns konstigt att vi har gått in i en ny månad för jag tycker det känns som att juli har varat ganska så länge! Den 1:a juli var jag inte hemma, för då tillbringade jag tiden i en varm och skön solstol (nära en fruktansvärt iskall pool, har aldrig varit med om värre) i Bulgariens Sunny Beach! Jag och mamma åkte dit från Stockholm Arlanda den 29 juli och kom hem den 6 juli! Vi hade det hur härligt och bäst som helst! Likaså förra året när vi var i varma Side i Turkiet. Det var grejer det! När jag tänker efter så kom vi hem från Turkiet exakt det här datumet förra året. Behöver det nämnas att jag har bra minne för datum?

Idag har jag inte gjort så mycket alls, utan mest tagit det lugnt och skönt! Kan behövas också ibland och då passar det superbra att slappa med en bra bok eller tidning! Det har tyvärr inte varit något bra solväder här på några dagar för regnet har har bara hägrat, men det hoppas jag det blir ändring på för jag är riktigt solsugen! Det är ju så skönt att ligga i solen och bara njuta!

Vad har ni haft för er denna måndag? =)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, visst är det :)



Okej, visste inte att de hade så stort utbud :D

2010-08-03 @ 20:01:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Hanna

jadå=) vad görs?

2010-08-03 @ 22:55:54
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är verkligen duktig på datum! Skickligt att kunna komma ihåg vad man gjorde förra året på samma datum. Fast en resa är ju förstås väldigt speciellt, så det är säkert lättare att komma ihåg.



sv: Ojdå, vad knas. Tur att det funkar nu i alla fall :D



Så jobbigt att det finns såna där regler. Men vissa följer ju förstås inte reglerna annars, så de måste väl finnas där antar jag.

Vilken tur att hon bodde sambo med sin pojkvän, annars kanske hon inte hade lyckats få förlängt uppehållstillstånd. Har hört att det är rätt hårda krav med sånt där.



Då skulle jag helt säkert tappa bort mig i Ullared. Jag har noll lokalsinne. :P Vad bra att det finns affärer runtom också, så kommer man helt säkert hem med en massa bra saker.

Det motsvarande varuhuset som vi har i Finland brukar vi vara till en gång i året ungefär. Vi var dit förut i sommar. Det är alltid helt fullt av folk där, och är man på jakt efter någonting speciellt så kan det verkligen vara svårt att hitta det. Där finns också en jättebra skoaffär utanför.

2010-08-04 @ 00:35:45
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, hjälp vad lång min kommentar blev :P

2010-08-04 @ 00:36:30
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: natta

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle vara underbart!



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=RCke2aHKK8maxMsgivoVmL9y6kjjKolbqK4gk0qt7RJtd2N0m1SN



Säg till om jag ska rösta på din! :)



puss kram Natalie

2010-08-04 @ 18:52:19
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0