Militärgrön

Dagens ordspråk: Många bäckar små gör en stor å.

Hallå!

Igår berättade jag ju om vilka bra fynd som jag och mamma hade gjort på stan! Vi hittade jättesnygga jackor båda två och fick de till ett riktigt bra fyndpris! Det är bara det att idag har jag också gjort ett fynd...på en till jacka! Haha! Det här var ett ännu bättre fynd och den var mycket finare än den jag köpte igår (även om den också är skitsnygg!) och jag blev så glad! Jag hittade den på Kappahl, där de hade kläder för halva reapriset! Jag hade sådan tur att jag hittade en militärgrön, kort skitsnygg jacka där och nu kostade den bara 99.50 kr. Jag skojar inte! Världens tur hade jag, jag är så nöjd! Kommer bli perfekt till hösten och även till nästa vår! =)




Militärgrön jacka från Kappahl! Färgen är mycket finare och ljusare IRL än vad den är på bilden.
Fyndpris var det också, älskar den! =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättesnygg! Härligt när man kan göra sådana bra fynd. :)

2010-08-15 @ 20:32:09
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0