Fint fynd!

Dagens ordspråk: Varje ny månad som börjar på en söndag innehåller alltid åtminstone en fredag den 13:e.

Hallå!

Idag är det fredag den 13:e, otursdagen! Har ni haft någon otur idag eller har ni rent av haft tur? Vissa har ju det också denna dag. Jag har inte alls haft otur idag, utan snarare tur, om man bortser från att jag fortfarande har öroninflammation. Fast den kom ju inte idag, så det räknas inte!

Det jag har haft tur med idag är ett fynd på stan! Jag skulle dit för jag var tvungen att lämna tillbaka böcker på biblioteket och då passade jag på att titta lite i butikerna också, eftersom de fortfarande har rea! Det blev verkligen ett impulsköp, både för mig och mamma! Mamma fyndade som bara den inne på Kappahl, en skitsnygg skinnjacka (fuskskinn)! Det var verkligen ett fynd och hon hade sån tur, för hade inte vi sett den hade den var väldigt snabbt borta.

Jag och andra sidan impulsshoppade och fyndade inne på Lindex! Jag hittade mig också en jacka, haha! En svart, kort jacka med puffärmar på! Åh, den var skitsnygg och jag fastnade för den direkt! Jag hade sådan tur med att jag hade en rabattkupong på 30% (är Lindex clubmedlem) och det gjorde att jag fick den mycket billigare! Jag är hur glad och nöjd som helst, inte ofta man fyndar så här bra!

Bilder kommer imorgon, för jag har inte hunnit ta det än! Då ska jag visa er vilken snygg jacka jag köpte! =)
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Jo, det är alltid kul att få hem lite nya böcker. :)

2010-08-13 @ 20:32:32
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0