Våren börjar komma

Dagens ordspråk: Den bästa medicinen är den som smakar värst.

Hallå!

Idag har det varit en repris på gårdagen vädermässigt! Varmt och fint väder. Nu känns det verkligen som att våren börjar komma!

Efter en hel veckas lov var det dags att komma tillbaka till verkligenheten, alltså skolan. Jag hade som tur var sovmorgon till kl 10.00 imorse, så jag slapp känna på den där nej-jag-tror-jag-dör-känslan, som säkert många gjorde som började tidigt imorse. Men imorgon börjar verkligen allvaret igen och jag börjar kl 08.00. Som tur var har jag en kort dag även imorgon, slutade 13.15 idag, så jag överlever nog! Det är ju trots allt bara 60 dagar kvar till studenten fick jag reda på idag, med lovdagar och helger inräknat. Snart är sista skoldagen här!

Annars idag då, efter skolans slut, har jag varit ute och cyklat! Det var jättehärligt och det går verkligen bra nu för att vara i början. Jag cyklade 8 km på 31 minuter! Det tar sig verkligen, det tycker jag är roligt! Det känns om inte annat väldigt bra efteråt, ;)

Vad har ni gjort idag då? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0