Min snygga ring från Guldfynd!

Dagens ordspråk: Nöden är uppfinningarnas moder.

Hallå!

Då var det tisdag igen och vart denna dag har tagit vägen vet jag inte, den har gått jättefort!
Trött som jag var började jag i alla fall dagen med skolan kl 08.00 med affärsjuriduk! När den lektionen var slut åkte jag och Chenfei till Kulturskolan, för vi skulle åka dit idag och ha uppspelning. Det är någonting som alla estet-tvåor och treor har varje termin där man får spela upp en eller flera låtar för oss andra som är publik. Idag var det riktigt många som spelade upp och det var roligt att lyssna på! Jag blir verkligen imponerad för alla är så duktiga!

När uppspelet var avklarat var det tänkt att vi skulle ha vår sista lektion på skolan idag. Plikttrogna som vi är åkte vi dit, men då fick vi reda på att bildarna, som inte hade uppspel, redan hade slutat och då fick vi också gå hem! Var hur skönt som helst, skoldagen blev bara till kl 11 ungefär. Passade mig perfekt!
Eftersom jag slutade så tidigt åkte jag direkt ner till stan, för jag beställde en ring hos Guldfynd förra veckan. De hade 25% rabatt på silver och jag kärade ner mig riktigt i en ring. Tyvärr fanns den inte i rätt storlek men idag hade den kommit! Den var superfin och jag är så nöjd! Jag har sagt det förr och kommer säkert säga det många gånger igen: Jag älskar accessoarer och smycken i alla dess former!

Tänkte cykla min vanliga runda efter skolan, men tyvärr började det regna. Tråkigt, vart tog vårsolen som regerade förra veckan vägen? Hoppas den kommer tillbaka snart i alla fall. Så istället för att cykla tog jag det lugnt istället och pluggade. Jag skrev ju i söndags att jag var så omotiverad till idrottsprovet som jag skulle ha i måndags. Det gick riktigt bra i alla fall, trots noll motivation. Synd bara att jag inte kunde få mer än G, för annars hade det garanterat varit ett bättre betyg!

Ikväll blir det att ta det lugnt och lösa kryss och läsa Sofis Mode! Imorgon väntar åter en kort skoldag, skönt det! Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, allihopa! =)


Min nya, fina ring från Guldfynd!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har skrivit ett inlägg på min blogg med udda/coola hemmabios!

Kolla gärna in det! :D

Kramar!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

2010-04-20 @ 20:39:04
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Maria

Vilken fin ring! Den ser alldeles gnistrande ut dessutom. :)

2010-04-20 @ 22:07:21
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jättefin :)

2010-04-28 @ 23:32:10
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0