Stockholm till helgen!

Dagens ordspråk: Alla människor föds lika, men det är få som kommer över det.

Hallå på er!

Åh, vad jag känner mig glad nu! För mig är det den sista skoldagen den här veckan, eftersom jag åker till min bror Mikael i Stockholm i morgon! Jag har tagit ledigt från skolan så jag ska inte gå dit överhuvudtaget. Det känns faktiskt skönt, jag brukar aldrig vara borta annars så en ledig dag tycker jag att jag är värd!

När jag kom hem efter avslutad skoldag började jag känna mig jättevarm. Jag hade bara ätit mat, tagit det lugnt och inte gjort någonting speciellt, men ändå blev jag kokhet. Jag tog tempen och såg att jag hade fått feber, en febertopp igen alltså! Jag vet inte varför jag får det, men jag tror som jag tidigare har nämnt i bloggen att det är ett symptom på min värk. Jag har troligtvis förhöjd kroppstemperatur hela tiden och det är jobbigt att gå runt och vara så varm hela tiden. Att sitta på en stol är ju inte direkt fysiskt krävande (beror hur man ser på det i och för sig... det krävs muskler till att sitta!) och jag tycker inte direkt att man borde få feber av den anledningen. Jag fick väldigt ont i huvudet också i samband med febern men nu är den nästan borta i alla fall, skönt!

På tal om Stockholm igen, så åker vi ju dit imorgon. Vi ska vara där över hela helgen och kommer hem på söndag. Imorgon ska vi åka till Kista Galleria innan brorsan slutar jobbet och på lördagen blir det att utforska stan och så! På söndagen när vi åker hem ska vi åka förbi syrran Malin, Adde och deras bebis Lowe! Åh, som jag har längtat! Det var ett tag sen nu och jag saknar Lowe så! Ska bli jätteroligt att åka dit och träffa dem!
Sen nästa helg blir det att åka upp till Stockholm igen på ett annat äventyr (jag har aldrig varit i Stockholm förut med så tätt mellanrum) och då ska jag och mamma se Lady Gagas konsert i Globen! Det var en present som vi fick av stiftelsen "Min stora dag" som hjälper svårt sjuka barn och ungdomar och rörelsehindrade. Jag kan inte med ord förklara hur roligt det ska bli och hur glad jag är! Jag har inte lyckats förstå att vi ska få åka dit, få övernattning på hotell och se konserten i en loge. Det var svårsmält men hur kul som helst!

Till helgen ska jag åka upp till min bror i Stockholm och nästa helg ska jag till Stockholm igen för att se Lady Gagas konsert!


30 april - 2 maj - Stockholm till brorsan


8 maj - Lady Gagas konsert i Globen


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja jag vet, jobbigt, fy. har haft så att man får sitta i skolan 3 timmar och sen ha en 45 lång lektion. Känns helt onödigt.



Kul att du ska se Lady Gaga:) samma dag som jag söker till idol.

2010-04-29 @ 19:54:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV; jaa, jo det är klart - det sitter trots allt kvar hela livet :)



jag har två stycken tattoo's och en tredje pågång faktikt :)

2010-04-29 @ 21:38:29
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Emma

kul med lady gaga:)

2010-04-29 @ 21:56:12
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

jag vill också se henne!

2010-04-30 @ 00:00:28
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0