Pissgul klänning

Dagens ordspråk: Huvudkudden är bästa rådgivaren.

Hallå!

Helgen försvinner alltid svindlande fort och idag är det då måndag igen!
Jag hade en kort skoldag, började inte förrän kl 10.00 och fick redan gå hem vid kl 13.15. Inte mig emot!
När jag kom hem väntade ett paket från H&M! Jag beställde en klänning därifrån för flera veckor sedan, från The Garden Collection. Den var superfin och jag tänkte ha den som studentklänning. Det var många som tyckte om den, för redan samma dag som den kom in tog den slut! Idag kom den i alla fall och det blev världens besvikelse. På bilden är den vit och färgen heter naturvis. Färgen i verkligheten? Pissgul! Den är gul och beige och inte alls snygg. Blommorna ser jätteveka ut och usch vad jag blev besviken. Den var inte alls så som jag trodde, så den skickar jag tillbaka ögonaböj!

Eter lite vilning efter skolan åkte jag ut på en cykeltur! Jag har verkligen tidspressat varje gång! Idag cyklade jag 8 km på 29 min och 43 sekunder! Det tog flera månader för mig förra året att komma upp till det. Antingen har jag grundkonditionen kvar från hösten eller så är det för att jag har gått lite under vintern och våren. Hur som helst är det bra i alla fall och jag blir jätteglad efteråt! Det är väl alla endorfiner (kroppens eget lyckohormon) som virvlar runt i kroppen. Härligt är det i alla fall!


Den här fina klänningen beställde jag för fem veckor sedan. Den var inte alls lika vit och fin som på bilden, utan pissgul! Den skickas tillbaka ögonaböj.


Kommentarer
Postat av: Emma

fin klänning!

2010-04-19 @ 22:01:17
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: vad gör dudå? ;D

2010-04-19 @ 22:32:56
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Sandra T

fin klänning

2010-04-20 @ 19:54:52
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0