Kärat ner mig i en ring, typiskt mig.

Dagens ordspråk: Var försiktig med vad du önskar. Det kan slå in.

Hallå!

Pjuh! Nu har jag verkligen pluggat klart för idag, det kan jag allt säga er! Imorgon är det projektredovisning av våra projektarbeten som vi 3:or har gjort! Som jag har tjatat både länge och väl här i bloggen, så har jag ju skrivit och tryckt en bok om mitt rörelsehinder. Imorgon ska jag redovisa hur jag har gått till väga, syfte, m.m och även läsa en bit ur min bok! Åh, jag är så nervös! Jag önskar att ni alla som läser min blogg kunde vara med och lyssna imorgon. Men man vet aldrig, det kan bli verklighet någon annan gång!

Idag var det en ganska spännande skoldag, faktiskt! Vi hade en politiker i skolan, Lars Ohly från Vänsterpartiet, som givetivs pratade om sitt parti men som även svarade på publikens frågor. Som vanligt låter det ju alltid så bra när en politiker pratar, de vill ändra på ditt och datt om de kommer till makten och allt ska bli så bra! Tyvärr blir det väl inte riktigt så, men det var ändå intressant att lyssna på. Jag är faktiskt lite politiskt intresserad!

Efter politikerbesöket i skolan slutade jag för dagen! Var hur skönt som helst, då klockan bara visade runt halv 12. Jag åkte ner till stan en sväng då och bytte in en tröja på Kappahl som jag köpte för ett tag sen. Det var jättemånga hål i den så det var något fel på tyget, något fabriksfel. Det gick jättebra att byta i alla fall och jag fick pengarna tillbaka! Innan jag åkte hem svängde jag förbi Guldfynd som har 25% rea nu den här veckan på alla silversmycken, klockor och bijouterier. Jag kärade självklart ner mig i en jättefin silverring! Tyvärr fanns det bara en kvar och inte i min storlek, men de beställde en åt mig som jag får på tisdag nästa vecka! Den var hur fin som helst och jag blev så glad! Jag var varm om händerna där med men det blev inget missöde där som på Gina Tricot där en ring fastnade, haha! Som tur var gick det bra. Jag får visa den på tisdag när jag får den! Hur fin och snygg som helst i alla fall. Jag måste byta ut mina silveringar, de är lite kantiga. Så går när det när man får för sig att testa om de går att trycka ihop lite! Skyller på att jag har haft dem så många år, känns bättre så.

Nej, nu ska jag snart titta på Anna Anka söker assistent! Tittar ni också på det? Det finns mycket som jag stör mig på och vi delar inte många åsikter men om man slutar störa sig på henne så är det ganska kul att titta på, haha! Ha en trevlig kväll så hörs vi mer imorgon efter projektarbetesredovisningarna. Önska mig lycka till!






Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Jaa :) funderar att köpa nytt snart :)

2010-04-15 @ 08:37:58
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jag tänker alltid på det ordspråket.

2010-04-15 @ 17:38:36
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Erica

Det där ordspråket gillar jag. Det är en låt där texten går: Be careful what you wish for, cause you just might get it all.

2010-04-15 @ 19:58:27
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0