En bebis hos oss idag! =)

Dagens ordspråk: Det är som magi. När du lever ensam så försvinner alla dina irriterande vanor. - Merill Markoe

Hallå!

Åh, vet ni vilka som är hemma hos oss nu? Min syster Malin och hennes lilla bebis Lowe!
De ska sova över här hos oss en natt, för Adde går i skolan varje dag och då har inte Malin så mycket att göra om dagarna och ville då passa på att komma till oss och vara här en hel dag och sova över! Det är jättekul verkligen, och tur som jag hade slutade jag vid kl 11.10 idag!

Jag har precis pluggat klart nu, har suttit med en uppgift i histoira B:n och har jobbat med mitt projektarbete. Det är tur att det finns vissa roliga läxor! Jag syftar då giventivs på projektarbetet, eftersom att det går så bra!
Ikväll kommer jag titta på Idol och mysa med lilla Lowe, som blev 4 månader igår! Han har blivit så stor nu, har redan börjat få tänder. Han skrattar och är hur go som helst! Jag hör hur han skrattar där nere, så jag ska bara skriva klart här, sen ska jag gå ner och vara lite social en stund.

Får skriva lite mer här imorgon när jag har mer tid över!
Ha det jättebra och simma lugnt!




Kommentarer
Postat av: amanda

SV: åh, tack! :)

2009-09-16 @ 20:14:23
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Emma

haha nej verkligen inte, själv vinner jag aldrig i bloggtävlingar :(

2009-09-16 @ 21:29:58
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Hur är det med dig idag? :)

2009-09-16 @ 21:44:25
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0