Nu flyter inspirationen på igen!

Dagens ordspråk: Det du inte har sett med egna ögon bör du inte bära vittnesbörd om med din tunga.

Hallå!

Igår blev det ingen bloggning här, jag vet, men det var för att jag helt enkelt inte visste hur jag skulle skriva!
Jag hade något att skriva om, vad jag hade haft för mig under dagen, men jag fick inte det att låta bra. Jag skrev flera möjliga kombinationer, men orden flöt inte på så bra som jag ville, så jag struntade helt enkelt i det! Ibland är inte inspirationen på topp och det är inte mycket man kan göra åt det. Men idag känns det som att fingrarna flyter på bättre på tangentbordet!

Tänkte börja med att berätta vad jag gjorde igår! Då var jag och min kompis Sanna till Örebro. Vi brukar nästan alltid när vi har lov, åka in till Örebro för att gå i affärer och shoppa. Det har nästan blivit som en tradition nu!
Vi åkte in dit vid halv-ett-snåret ungefär och var borta nästan hela dagen! Vi gick runt och tittade i lugn och ro och pratade en massa, så vi hade det jättetrevligt. Jag hittade ingenting som föll mig i smaken men Sanna hittade lite! När vi var på väg hem och skulle gå till bussen, då träffade vi på vår gemensamma vän Madelene! Det var så länge sedan vi träffade henne så det är nästan skrämmande, så det var jätteroligt att ses! Vi sprang på henne inne på Krämaren (en galleria) och gick ikapp henne. Vi stod och pratade en lång stund, men vi kunde tyvärr inte stanna kvar i Örebro, för jag hade jätteont i mina fötter. Jag har väldigt känsliga tår och jag får ont i dem när jag går mycket, och därför brukar jag plåstra om dem när jag ska ut på shoppingrundor för att de ska hålla sig lite bättre och inte ta allt för mycket stryk. De hade börjat göra väldigt ont då, men vi hann i alla fall bestämma att vi snart ska ses igen!

På väg till bussen såg vi att det var ganska många där redan som väntade. När vi var där tänkte vi försöka gå på bussen snabbt, men när den kom såg vi att den nästan var full! När alla andra i kön före skulle gå på skulle vi inte alls få någon sittplats, så det var bara att vänta tills nästa buss kom. Det tog lång tid, men vi stod upp och väntade så att vi garanterat skulle komma först på, haha! Jag kan ju inte stå upp i en buss utan jag måste sitta, och en annan gång när vi åkte och det var fullt, var det en snäll kvinna som erbjöd sig att ställa sig upp så att jag fick sitta. Jag vet inte hur länge vi väntade igår, men det kom två bussar innan vår kom. När rätt buss kom som skulle köra oss hem, stod vi så nära att vi höll på att få näsorna våra intrycka i bussen! Haha, jag skojar inte, vi fick hoppa bort från dörren. Men jag var den första på bussen också och vi fick två sittplatser, haha.

Idag då, har jag inte alls haft så mycket för mig. Jag har vilat lite men var ute på en liten promenad förut, för jag ville ha frisk luft. Det var jätteskönt och välbehövligt! Har haft en liten depp-dag idag, tror jag. Varför vet jag inte, men efter att ha gråtit en liten skvätt kändes allt mycket bättre! Vi alla människor har ju dåliga dagar ibland och då är det lika bra att acceptera att det är så. Nu tycker jag att det känns bättre, så imorgon är nog allt som vanligt igen! =)
 
Vad har ni haft för er idag? :)


Kommentarer
Postat av: Mina

God morgon söta..Önskar dig en skön fredag.kram

2009-10-30 @ 10:58:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emelie

Shit jag förstår verkligen det :D Men snart ska du tillbaks till plugget ;D Mohaha!



Ha en kanonbra helg!

Puss & Kram

2009-10-30 @ 12:35:19
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: ´s

okej va bra:) samma här! planer för idag? kram

2009-10-30 @ 13:16:29
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Clara

SVAR: Okej mysigt värre!:D<3



Vad gör du en sådan här fredag då?:)

(..& förlåt, för jäätte sent svar!)

2009-10-30 @ 15:53:25
URL: http://brunetttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0