Skallebang

Dagens citat: Om jag någon gång ser leende joggare ska jag överväga saken. - Joan Rivers

Hallå!

Den här måndagen började väldigt bra med sovmorgon ända till kl 10.00! Det är guld värt när jag går så länge som till kl 16.40 om måndagarna, fast jag brukar gå hem runt kl 16.00 i alla fall, hehe. 
Hade en muntlig redovisning idag i Arkon (arrangemang och komposition) som vi egentligen skulle ha haft i fredags men eftersom så många var borta då tog vi den idag. Vi hade gjort en teknisk analys där av varandras kompositioner och vi hade aldrig gjort det förut så jag var inte säker om jag var helt med på noterna (;)) där men det var det minsta jag hade behövt vara orolig för, det gick ju jättebra!

Senare framåt dagen i skolan fick jag skallebang, som vanligt numera, höll jag på att skriva. I min värk är det väldigt vanligt att man har ont i huvudet och det är någonting som bara måste accepteras, men nu har jag haft migrän väldigt ofta på kort tid. Jobbigt när det blir så, men jag vilade en stund och nu är det liiite bättre än vad det var förut. Så fort huvudvärken börjar släppa tänker min effektiva sida: "Åh, jag kanske ska jobba lite med projektarbetet!" men mitt förnuft springer om och tänker att "Nej, så fort jag koncentrerar mig får jag ont igen och det vill du inte, Marie." Så det har inte blivit något direkt pluggande efter min hemkonst. Det kan vara bra det också ibland, finns inget som inte för någonting gott med sig!

Ska snart gå ner och titta på den nya såpan Ullared. Är det någon som tittar på det? Jag tycker det är lite småroligt, men Färjan var mycket bättre. Det var visserligen gamla tanter där med men nu tycker jag att det nästan bara är det. Får se vad dagens program innehåller och om jag ändrar uppfattning då!

Ha en trevlig kväll så hörs vi mer imorgon då jag förhoppningsvis inte lider av skallebang!



 

Kommentarer
Postat av: miiah

Jobbigt med migrän! Jag brukar också ha det ibland och det är så oerhört jobbigt.. Höll på att svimma en gång också när jag hade migrän, mådde så dåligt. Usch!



SV: Ja min dag har varit jättebra idag :) Fika med mamma och lillasyster och fick en tshirt och tre jättefina trosor :) Trosor är tråkigt att handla men väldigt behövligt =P hihi.



Skönt att du mår bra :) Det är bra här med, är dock väldigt trött.. Känns som man kommer slockna tidigt ikväll (A)



Kram!

2009-11-16 @ 20:29:38
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Sannas Fotografi

Okej, hoppas man klarar sig från biverkningar när man nu får ta vaccinet!



Jo men nu börjar man komma in i praktiken litegrann så det känns lättare :)

2009-11-16 @ 20:56:03
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Okej! Ska du dit iår då? :D

2009-11-17 @ 13:55:14
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: good :D

2009-11-17 @ 17:50:17
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Leiden

Jag gillar Joan Rivers en härlig dam. Hon var grym i the apprentice.



Jag behöver inte körsbärslikören i asken och vill verkligen inte bli av med trillingnöten

2009-11-17 @ 19:26:33
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Marielles frisörblogg

Japp det är den =)



Hoppas du hade en bra tisdag!

2009-11-17 @ 19:38:41
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0