Monday

Dagens citat: Jag är bra i sängen. Jag kan sova hela dagen.

Hallå!

Imorse kändes det för min del inte riktigt så jobbigt att gå upp som det brukar vara på måndagar!
Jag hade sovmorgon till kl 10.00 för nu i fyra veckor ska jag inte ha Globalkunskap, som är mitt inviduella val, för det är några av programen som har praktik. Inte mig emot höll jag på att skriva, jag tackar inte nej till sovmorgnar eller att sluta lite tidigare om dagarna!

Den här veckan känns ganska stressig, för det är många arbeten som ska in nu.
Imorgon är det först en rapport från studiebesöket vi var på förra veckan som ska in, på torsdag är det muntlig redovisning i religion, där jag ska prata om islamska kvinnors rättigheter och om varför de bär slöja och på fredag är det en till muntlig redovisning där jag i musiken ska prata om en analys på en komposition som jag har gjort. Alla dessa arbeten är som tur var redan gjorda, flitig som jag är, men det är en hel del andra läxor också som ska läsas på och arbeten som ska in nästa vecka. Som tur var är det snart jullov och efter det, studenteeen!

Igår när jag skrev mitt blogginlägg mådde jag jättebra, men efter en stund började jag få lite ont i huvudet.
Jag gick då ner för att vila och kolla på TV och fick efter en stund jätteont i huvudet som ledde till migrän.
Då blev det att lägga sig tidigt! Jag har fått mer ont i huvudet med åren och jag tror att det har med min värk att göra. Som jag har skrivit förut väntar jag på att få komma till en reuamatolog och se om jag har fibromyalgi eller inte. Vill ni läsa mer om det finns det på www.fybromyalgi.nu

Ha en bra kväll så hörs vi mer imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Åh så bra :D vad har du för planer inför veckan ? :)

2009-11-10 @ 00:09:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

ja absolut hehe :D allt bra med dig?

2009-11-10 @ 00:11:35
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon söta..inte skoj med värk i huvudet så ofta..Hoppas att det inte uppreppar sig allt för ofta för dig...Låter som du kommer ha en små kämpig vecka i skolan men det fixar du jätte bra.Ha en skön tisdag.kram

2009-11-10 @ 09:19:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sannas Fotografi

Okej, fick du några biverkningar efter sprutan?



Jodå, känns bra på praktiken hittils iallafall men lite jobbigt att det bara är 2 dagar i veckan, då man inte riktigt hinner komma in i arbetet innan det är helg ;P

2009-11-10 @ 16:29:27
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Hihi. Jga kan ockås sova hela långa dagen - om jag bara fick chansen...

2009-11-10 @ 18:22:21
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Maria

Migrän är inte alls roligt. Under högstadiet hade jag migrän minst en gång i månaden också, men nu på senare tid har jag det inte lika ofta. Det finns inte mycket annat man kan göra än att gå och lägga sig i ett mörkt och tyst rum när migränen kommer.

Hoppas att du mår bättre nu!



sv: Ja, det är jättefint! Speciellt om man tänder ljus och sitter och myser också. :)



Jaha, är det så. Men i så fall borde man ju nästan hoppas på lite lindriga biverkningar så att man säkert vet att det funkar som det ska. ;)

2009-11-10 @ 19:46:48
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0