Lowe är här!

Dagens ordspråk: Man får rätta munnen efter matsäcken.

Hallå!

Jag hade precis skrivit klart mitt inlägg och hade bara några rader kvar. Gissa vad som hände då? Min dator hittade på ett spratt och gick till startsidan. Jaja, så kan det gå!

Är det bara jag som tycker det är konstigt att det redan är torsdag? Jag tycker att det inte var länge sedan som det var måndag. Det var det ju förstås, men ändå. När man ska upp på måndagsmorgonen känns det som om man ska bestiga ett helt Mount Everest, men så fort den är gjort är det nedförsbacke hela veckan!

Imorse gick jag till skolan kl 08.00 då vi började. Jag var glad för att vi inte hade något nationellt prov eller något annat heller för den delen. När vi skulle börja lektionen fick vi reda på att den var inställd för vår lärare var sjuk! I såna stunder önskar man att det skulle vara slutet på dagen och inte i början, hehe. Det var lite surt, men det gick bra ändå!

När jag kom hem idag var syrran och Lowe här! Han låg och sov när jag kom men han vaknade efter en liten stund. Det är alltid lika roligt när de kommer! Jag berättade ju igår att Lowe har fått sin fjärde tand och idag såg jag att han kan sitta upp helt själv och att han kan krypa så smått! Han imponerar hela tiden.

Jag lekte lite med Lowe i vardagsrummet förut på vår ryamatta. Han tyckte att det var kul men efter en stund blev han plötsligt jättegrinig och började grina och skrika. De andra var någon annanstans och jag ville göra han glad igen. Man blir ju rätt rådlös när de bara skriker, men jag lyckades lösa det! Först vaggade jag honom i famnen men när inte det gjorde saken bättre matade jag honom med välling. Han hade ätit lite förut men ville inte ha så mycket. Först gick det inte alls men tillslut tog han nappen och drack upp hela flasken. Under tiden som han åt somnade han i min famn. Det kändes så bra att jag kunde lösa det utan hjälp. Har ju som sagt aldrig haft småsyskon att träna på men man växer med uppgifterna. Bra träning inför framtiden!



Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Precis! :D

Och det blir personligare :D

2009-11-20 @ 19:39:11
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Mina

God kväll söta..Hoppas att allt är bra..ska snart sätta mig i soffan & mysa med killen & se Idol.Ha en trevlig helg.kram kram

2009-11-20 @ 19:48:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

joda lite bättre mår ja =) allt bra me dig?

2009-11-20 @ 19:53:26
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

joda lite bättre mår ja =) allt bra me dig?

2009-11-20 @ 19:53:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0