Internet i ide

Godmorgon!

Jag har inte gått i ide, men däremot tror jag att mitt internet har gjort det! Internet funferade inte igår så det är därför som det inte har blivit några nya inlägg eller svar på kommentarer. Men nu så, nu fungerar det igen!

Sitter här och fönar håret medan jag bloggar, för vi ska till syrran idag! Vi kom på det igår eftersom vi ändå inte hade något för oss idag och för att vi inte kommer träffa Lowe på ett tag nu, eftersom de ska till Stockholm en helg och vi med, så därför passade det så bra!

Ska fortsätta göra mig i ordning så vi kommer iväg. Hoppas på att internet fortfarande fungerar sen när jag kommer hem. Ha en jättebra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så lite så! :) Är bara ärlig, precis som du är =)



Hoppas ditt internet fixar sig snart!

Ha en fortsatt bra söndag och kommande vecka!

Puss & Kram

2009-11-08 @ 12:46:22
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: s

hej hej! allt bra med dej idag? kram

2009-11-08 @ 13:11:37
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0