Allt rullar på bra!

Dagens ordspråk: När katten är borta dansar råttorna på bordet.

Hallå, hallå!

Jag brukar ofta säga att så fort måndagen är gjord så går resten av veckan väldigt fort. Nu tycker jag att det är precis så, för det är redan tisdag kväll och imorgon är det onsdag! Snart är veckan gjord och vi har helg igen!

Hade en relativt kort skoldag idag. Började efter en sovmorgon till kl 09.50 och slutade vid kl 15.00.
Har pratat lite om projektarbetet med min handledare idag och det flyter på jättebra! Har skrivit nu innan jag började blogga, det är så svårt att sluta, det går nästan inte för det är så roligt! Önskar att jag kunde skriva in alla texter här i bloggen, men det går ju inte riktigt. Men jag hämtar mycket här ifrån bloggen från gamla inlägg och så!

När jag kom hem vilade jag som vanligt en stund innan jag tog tag i läxorna. Jag tränade lite inför min muntliga redovisning i religionen som jag har på torsdag. Kommer ni ihåg när jag berättade om min muntliga redovisning i historia? Den gick så bra eftersom jag hade läst på flera gånger för jag trodde jag skulle redovisa några lektioner innan. Den var min bästa och nu är jag så peppad att göra lika bra ifrån mig den här gången! Den är ingen dålig känsla man får när man känner att man verkligen kan det man ska prata om och att det inte stannar upp för att man behöver titta för mycket i anteckningarna!

Har ni haft en bra tisdag i skolan eller på jobbet? =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Aaa vad skönt! =)



Ja veckorna går verkligen superfort! :O



Ha en fortsatt fin dag!

Puss & Kram

2009-11-11 @ 10:57:35
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, THAILAND ÄR RITKGIT UNDERBART! FAST OTROLIGT FUKTIGT OM MAN ÅKER I DECEMBER SOM VI HAR GJORT. FAST DÅ ÄR DET JU SOM VARMAST OXÅ SÅ =)

2009-11-11 @ 12:23:04
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej allt bra ? x) fiin blogg du har btw !

2009-11-11 @ 18:15:56
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0