Onsdag den 18 mars

Dagens ordspråk: Det kostar en förmögenhet att se så här billig ut. - Dolly Parton

Denna dag för 18 år sedan kom jag till världen... nej, vi skippar det. Idag fyller jag i alla fall hela 18 år och blir myndig!
Under dagen har jag fått frågor om hur det känns. Om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte så mycket mer äldre än igår och inte särskilt mycket vuxnare heller. Men att jag fyller år idag, det känns i alla fall! På engelskan sjöng de för mig, haha! Kändes lite som i småskolan men det var för att alla sa grattis och då började de att sjunga också. Det var trevligt! Har fått jättebra och roliga presenter också, jag är verkligen så nöjd! Det känns jätteroligt! I skolan fick jag ett jättesött armband av Chenfei och duschkräm, vad glad jag blev! Det är kort och gott roligt att fylla år!

Började inte skolan förrän vid kl 09.30, skönt! Då bar det av till kulturskolan där vi hade ljudteknik. Efter det rullade lektionerna på ända tills kl 15.05 då vi fick gå hem. Det är skönt med sovmorgon och sen sluta relativt tidigt. Det gillar jag! När jag sen kom hem så vilade jag en stund och spelade klarinett. Jag är helt slut nu efter restaurangshowen, jag är så trött och jag har väldigt ont i ryggen. Det kommer surt efter nu och kommer nog kännas ett par dagar till innan det återgår till det "normala",så att säga. Även fast det är träligt att jag får mer ont nu efter, så ångrar jag inte restaurangshowen för det var så grymt roligt! Även fast jag tycker att det är skönt att den är över, haha! Skulle jag säga något annat skulle jag ljuga.

Ikväll blir det att kolla på TV och äta tårta! Jag har ju den turen jag idag! ;)
Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: SARA -TEE

sv: aaa !!=)



oookej, härligt :D



idag ska jag bara jobba sen blir det att ta det lugnt hemma efter jobbet tror jag :D

2009-03-19 @ 08:21:10
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: chenfei

haha...ja.jag vet precis vad du vill!!;P

2009-03-19 @ 20:19:27
Postat av: Marie

Haha, vad bra att du vet det Chenfei! ;)

Haha, nej skoja bara, :)

2009-03-20 @ 18:51:17
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0