Shopping och besök hos Lowe

Dagens ordspråk: Det är aldrig försent.

Hallå!

Idag har jag inte hunnit skriva någonting på bloggen, och det beror nämligen på att vi har varit i Örebro och Fellingsbro hela dagen! Vi skulle åka in till syrran och Adde för att hälsa på lilla Lowe, så att Mikael får träffa honom eftersom att han har blivit morbror, innan han åker tillbaka till Stockholm igen för att jobba. Men innan vi åkte dit, åkte vi förbi Marieberg en stund för att kolla in rean som alla affärerna har just nu!

Inne på Marieberg var det ganska svalt till en början, men nästan 30 grader utanför. Det var dock lite molnigt så det var väl inte världens bästa solväder. Alla affärerna hade stora reor så det var jättekul att gå och kolla på allt! Jag och mamma hittade faktiskt ganska mycket kläder och saker så det var extra roligt idag, speciellt när det var rea då också, haha!
Jag kom bland annat hem med en bikinitopp från Kappahl, en tunika från Lindex (passar superbra till stranden!) och en topp från Gina Tricot med fransar på! Tänk er en fransklänning, så ser den typ ut, bara att fransarna hänger längst upp på den vid urringningen. Usch, känner mig dålig på att förklara. Men fin var den i alla fall!

När vi stod till kassan vid Lindex när vi hade gjort våra fynd, kommer Chenfei fram och kramar mig. Jag såg inte att det var hon först, haha! Hon och hennes mamma var där med några kompisar så det var jättekul att träffa henne! Hon hade en föraning om att jag skulle vara på Marieberg, haha. Sånt vet man när man är bästa kompisar!

Efter Marieberg åkte vi till Fellingsbro då till systeryster och deras lilla son Lowe. Han är snart 1,5 månad gammal och såå söt! Han är så söt när man ska mata honom för då håller han på att somna när jag håller i hans hand. Brorsan hade köpt lite leksaker till honom, gulligt! Det känns som om man aldrig vill åka ifrån dem! VI hade köpt med jordgubbar också så det åt vi, så gott! Förra året var jag ju jordgubbsförsäljare och jag har aldrig ätit så mycket jordgubbar som då! Kan erkänna att jag saknar att kunna ta hem några litrar då och då, host.


Bikinitop från Kappahl

Tunika från Lindex


Top med fransar från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: chenfei

xDhmm...ja, kul att träffa din bror iaf...hahha:P

2009-06-29 @ 11:25:50
Postat av: Marie

Jaa, :D Brorsan tyckte att det var kul att träffa dig också. Han måste lära sig lite mer kinesiska bara, :D

Jag tycker det var kul att träffa dig också, förresten! xD

2009-06-30 @ 19:56:47
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0