Blandad kompott

Dagens ordspråk: Det krävs mer muskler att se sur ut än att se glad ut.

Hallå på er allihopa!

Har sett att det är många som har kommenterat mitt Turkiet-inlägg och tycker att det är fuskigt att jag ska åka dit. Det tycker inte jag alls, haha! Nu är det min tur att inte vara avundsjuk på någon annan som ska utomlands, för nu ska jag det själv! Om det är någon som har varit i Side så får ni jättegärna berätta lite om det!

Min bror Mikael kom ju hem för ungefär en vecka sedan, förra onsdagen. Åh, vad kul jag tyckte att det var! Nu måste han tyvärr åka hem till Stockholm igen eftersom att Enea som han har fått sommarjobb hos har bestämt sig för att imorgon är den dagen han kan börja. Han ska ta tåget vid halv 8 ungefär idag, så om en stund ska han åka iväg igen. Känns tråkigt. Han hade gärna velat träffa Lowe imorgon också, Malin och Addes bebis, som kommer till oss imorgon igen. Han får snart träffa Lowe igen säkert, för de ska nog åka upp till Stockholm och hälsa på Mikael. Vi ska också åka upp till Stockholm i sommar, i augusti någon gång. Jag längtar redan!

Idag har det varit ännu en dag med riktigt soligt och fint väder, även väldigt varmt. En sissosär 30 grader i skuggan hela dagen. Jag har solat lite ute en stund men orkade typ bara en timme, kanske lite längre, haha! Blir jobbigt när det är så varmt.

Just ja! Jag har glömt att berätta om festen som jag och Sanna var på hos Palmen i lördags. Vi åkte dit någon gång vid kl 19.30 ungefär till en lokal i närheten där hon bodde, som hon hade festen i. Jag och Sanna hade ju fixat två flaskor vin, ett rött och ett vitt, till henne som hon fick av oss i present. Vi var ungefär allt som allt 10 st personer, men lite senare på kvällen kom några andra också. Av Johanna, en gemensam kompis till mig och Sanna och Palmen, fick hon en väldigt rolig present som hon blev minst sagt generad av, men som vi tyckte var sjukt rolig, haha! Palmen började öppna paketet och kände efter ett tag att det var något speciellt. Hon sa: Men, det är ju en dildo här i!
Hahaha, ja, och mycket riktigt. I paketet låg det en lila dildo. Vi skrattade så att vi nästan tjöt allihopa, inklusive Palmen, som var väldigt färgladd och grann om kinderna, ;) Hennes kille kommer vara borta i 2 månader på grund av jobb i Norge, så vi tyckte ju att den kunde komma väl till pass! Att hon fick den av just Johanna är jag inte ett dugg förvånad av, haha! ;)



Palmens present från mig och Sanna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, kan tänka mig att hon rodnade enormt när hon öppnade det paketet!



svar: Säkert blir det jättehärligt! Snacka om att alla andra kommer att vara avundsjuka på dig! Och tänk vad brun du kommer bli!

Själv har jag aldrig varit utomlands annat än till Sverige.



Åh vad roligt att höra att du tycker så! :D Ska lägga det på minnet ifall jag deltar i någon tävling nån gång :)

2009-06-30 @ 19:08:03
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: L I N A B R O B E R G

haha ja jag vet ..

men jag måste! :D åker dit varje sommar hehe

2009-06-30 @ 20:17:43
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Linda

sitter o ser lite halvt på allsång på skansen :)

2009-06-30 @ 20:35:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi ja, härligt:)

ååååh wiiihooo va underbart, riktig semester då!!

ser ju kanon ut på bilderna!



ja har ingen semester tyvärr..men ja ska ju säga upp mig från jobbet snart så då blir ja arbetslös..får se de som lite semester ;S hehe



hihi de förstår ja, så värd de! tack söt!



hahah kan tänka mig att hon blev lite paff när hon öppna de paketet hihihi;P

2009-06-30 @ 21:30:23
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: carro

hehe ja men precis :D den står ju mitt i solen oxå hehe



Tack mycket :D



Kram

2009-07-01 @ 00:32:31
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :)

Tack så mycket! :D

2009-07-01 @ 09:48:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Erica

30 grader i skuggan är nice.. =)

2009-07-01 @ 10:53:20
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: felicia

Vad har du gjort idag då? :)

2009-07-01 @ 19:54:58
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0