Heldag med Lowe

Dagens ordspråk: Vackert är allt som ses med kärlekens ögon.

Heej!

Idag har min syster Malin och hennes pojkvän Adde varit här med deras lilla bebis Lowe! Vi träffade dem förra veckan också, men det känns alltid som om det var så länge sedan eftersom att man längtar till att träffa lille Lowe så mycket, haha! Han är snart två månader, den 15 juli blir han 8 veckor. Åh ,vad tiden går fort! Jag kommer ihåg när han var nyfödd och så liten! Han är så himla go och söt, min lilla systerson!

Syrran och dem kom ungefär vid lunchdags. Först så åt vi lite och sen åkte vi till Ö&B och Netto och sådär. Lite senare på eftermiddagen kom Lowes morfar, gammalfarmor och gammelfarfar! Vädret var så bra så vi kunde sitta ute i trädgården och fika. Det var uppehåll och faktiskt ganska soligt ute, och luften var hur skön som helst! Inte alls sådär klibbigt varmt, utan riktigt skönt och behagligt. Där satt vi jättelänge och pratade och hade det trevligt. När de sen åkte hem så tog jag ut cykeln och tog mig en tur! Då var det jättesvalt och verkligen passande väder för att cykla i. Det känns alltid så bra efteråt när det är gjort, haha!

Imorgon har jag och Sanna bestämt att vi ska gå på stan tillsammans! Vet inte när vi träffades sist, var nog när vi var iväg och badade. Tror det ska vara uppehåll imorgon så vi tänkte umgås en stund, ska bli roligt! Kanske slinker jag förbi biblioteket också, jag ska se om den fjärde Twilight boken finns inne. Vill ju ha reda på den spännande fortsättningen, såklart! Jag känner ingen som har läst Twilightböckerna som inte har blivit fast, haha!

Förresten, jag måste få fråga er en sak här på bloggen. Ni vet väl vad sova räv betyder, va? Visst är det ingenting som bara vi värmlänningar säger, väl? Haha, syrran pratade om någon som trodde att det bara va vi härifrån som sa det.

Kommentarer
Postat av: matilda

och vackert är min älskade.

2009-07-07 @ 21:50:44
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Emma

ååh men typiskt att värmen kommer till sverige när jag åker till turkiet då. hade gärna fått vara lite varmt och soligt nu.. :)

2009-07-07 @ 23:02:58
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 2 dygn och kan redan nu plocka ut 700 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-08 @ 04:38:10
Postat av: Ksenija

Hej!

Har du någonting att berätta i vår ”Lätta på ditt hjärta”-inlägg? Här kan du kommentera både anonymt och med namn. Tveka inte – lätta på ditt hjärta! ♥

http://extreme.blogg.se/2009/july/utkast-en-sak.html

Kram på dig! :)

2009-07-08 @ 04:55:58
URL: http://extreme.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag vet inte vad sova räv betyder... (a)

2009-07-08 @ 10:43:37
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0