Kristinehamn


Hallå där allihopa!

Nu är det fredag igen, och nu är alla julhelger och nyårshelger över. Nu är det vanlig vardag igen, men det är ändå helg imorron igen. Det är inte konstigt att man blir dag vilsen här inte! Igår trodde jag att det var fredag när det var torsdag, och idag kändes det som söndag helt plötsligt. Aja, det är skönt att det bara är fredag än i alla fall!

Imorse när jag vaknade så hade jag jätteont i min vänstra arm. Jag är ju van vid att min värk flyttar omkring hela tiden. Ena stunden dunkar det i fingertoppen och i andra så har jag jätteont i armen eller så sticker det i tummen när jag tvättar händerna, typ. Men nu gjorde det ont i armen hela tiden, det bara malde på. Det är väldigt jobbigt när det blir så, inte roligt alls. Tycker bättre om när det är variation. Men när jag gick ner så märkte jag att det inte var så konstigt att jag hade ont, för det var jättekallt ute! Kommer inte riktigt ihåg hur kallt, men det var nog ungefär -13 ute. När det är kallt ute, så får jag ju ännu mer ont än annars. Det är därför som jag längtar så till sommaren, för det är då jag mår som bäst. Men värken i armen gick över efter en stund, skönt det.

Men den kom tillbaka när jag gick ut senare på dagen! Det var så att vi tänkte åka och handla, och eftersom jag inte gjorde något speciellt tänkte jag att jag kunde följa med. Men det blev inte att vi åkte och handlade här, vi åkte till Ica Maxi i Kristinehamn istället! Maxi är ju stort, och de har mer saker än bara mat och då blir det ju genast mycket roligare. Så vi titta runt där lite och så på deras smink och parfymavdelning och på alla andra ställen. Det hela slutade i alla fall med att jag köpte några filmer, några böcker ( jag älskar att läsa), en ram och lite andra saker! Ramen som jag köpte var i silver och väldigt fin! Jag köpte den för att när jag var 13-14 år ungefär, träffade jag min stora idol som jag hade då, Jimmy Jansson. Vet inte vilken gång i ordningen det var, för har träffat han 5 ggr, men han hade en skivsignering på Najz Prajz i Örebro! Då tog jag med mig en blomma till honom, och så tog Sanna som också var med ett kort på honom och mig! Jag tycker att det kortet är fint, och så har jag det på fotopapper så jag ramade in det. Därför tyckte jag ramen passade så bra!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Tack så mycket :)

2009-01-02 @ 20:39:54
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Liene

hihi, kul att träffa någon känd:D

2009-01-02 @ 20:48:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Tackar och bockar! ;D

Haft en bra dag?

2009-01-03 @ 00:56:35
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja jag älskar reor :)

2009-01-03 @ 11:19:26
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0