Restaurangshowen 2009


Heejsan!

Härligt med fredag idag, eller vad säger ni? Det tycker i alla fall jag att det är!

Dagen började med skola från kl 08.35-10.45. Mina fredagar är underbara för att de är så korta. Jag är jättetrött när jag har gått en hel vecka i skolan, och när jag kommer hem om fredagarna är jag helt slut. Nu har jag äntligen en helg att vila upp mig på igen, och sen är det bara en vecka kvar innan det är sportlov! Det kan helt enkelt inte bli bättre!

Idag i skolan fick jag äntligen mina noter till Restaurangshowen som vi ska ha i mars, närmare bestämt den 12,13,14.
Jag har ju varit lite stressad tidigare, eftersom att nästan alla har fått sina noter för flera veckor sedan, men inte jag. Men idag fick jag dem i handen, så nu känns det jättebra! Låtarna jag fick var It's a long way to the top, och Walking on sunshine. Jag vet inte om jag ska få några mer låtar, men det känns bra att ha fått de här nu i alla fall. Jag har provat att spela igenom dem, och de gick bra! De var lätta att spela och roliga, så restaurangshowen kommer nog att gå skitbra! Det känns skönt, =). 

Biljetterna är redan släppta nu, så det är bara att boka för dem som vill komma! De är lite dyra, 350kr/person, men i det priset ingår en trerättersmiddag och underhållning, alltså det vi spelar. Tror även att det finns lite billigare biljetter om man bara vill stå i baren och kolla. Men jag ska inte säga säkert!


Restaurangshown 2009! Glömde förresten
att säga att temat för i år är film! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0