Sista sommarlovet

Dagens ordspråk: Underbart är kort.

Hejsan!

Idag är det sista dagen på det här sommarlovet, eller mitt sista sommarlov, som kanske är mer rätt att säga. Visserligen ska jag ju börja universitetet nästa år och får ju på så sätt lov emellan, men sista sommarlovet från grundskolan och gymnasiet. Jag ska försöka att inte tänka allt för mycket på det, jag tar dagen som den kommer imorgon istället!

Har blivit en hel del vila idag för min del. Har sovit ut och slappat lite, men även varit och motionerat! Jag och Sanna tog oss som vanligt en cykeltur. Blev 13km idag med så nu har jag gjort dagens goda, haha! Det har varit väldigt fint väder här idag, men luften är inte alls lika varm som förut. Den börjar bli kallare och svalare, men bara det är fint väder och solen är framme så gör det ju ingenting! Väldigt behagligt cykelväder är det ju i alla fall!

Jag har försökt svara på kommentarer hela dagen men sidan vill inte ladda klart så de kommer inte fram. Konstigt och lite irriterande. Jag får svara på kommentarerna imorgon istället och hoppas att det går bättre dåå! =)

Ha det så bra allihopa så hörs vi mer imorgon!




Kommentarer
Postat av: Emma

ha en bra kväll! =)

2009-08-19 @ 21:49:40
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Emma

ha en bra kväll =)

2009-08-19 @ 21:50:15
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha en kanonbra torsdag och kommande helg! =)

Kram

2009-08-20 @ 08:23:41
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0