Veckans BÄSTA dag




Nu äntligen är det fredag och veckans bästa dag!

Ännu en vecka är avklarad i skolan, och för mig betyder det faktiskt mycket!
Jag kämpar mot min värk varje dag och jag klarar av dagarna.
När jag var yngre och började få min värk då den var som värst, kunde jag ha så ont att jag inte orkade vara kvar i skolan hela dagen. Även om det är jobbigt nu också så försöker jag att klara av varje dag och när jag gör det så känns det jättebra. Det är ju en vinst för mig!


Nu i helgen ska jag ta det lungt, träffa mina kompisar och shoppa.
Imorron ska jag gå på stan med Sanna! Det känns som om det var jättelänge sedan vi var så det ska bli jätteroligt att träffa henne imorgon.
På söndag åker vi till Örebro för att gå på IKEA och Marieberg och träffa min syster Malin och hennes sambo Adde. Det ska bli jätteroligt!

Nu ikväll blir det att sitta framför TV:n och mysa.
Hoppas ni får en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0