Stan och Café Melkers



Hejsan!


Va roligt det var att gå på stan med Sanna idag!
Det var jättetrevligt. Vi gick runt och kollade lite på stan och sen så tog vi en fika på Melkers.
De har verkligen gjort det mysigare där nu tycker jag!
På stan köpte jag ett par örhängen från H&M och det nya numret av Vecko Revyn.
Och huvudvärken som jag hade i morse gick också över, det var skönt.
Hann även göra lite skolarbete innan jag skulle åka, som jag sa.
Känns bra för nu är det mesta gjort och då behöver jag inte tänka på det mer!

När jag kom hem från stan så tog jag det lungt.
Har tittat lite på film och på top model 10 repriser på 3:an.
Är skönt att ta det lungt lite också.

Nej, nu ska jag skriva med kompisarna på msn!
Skriver igen imorron!









Örhängen från H&M




Köpte nya numret av Vecko revyn också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0