Hej!






Hej!

Idag har det varit jättefint väder här!
Härligt med sol och blå himmel istället för regn och rusk.
Man blir mycket piggare när det är fint väder!

Idag har jag och mamma varit på stan på förmiddagen.
Vi var inne på biblioteket där jag lämnade tillbaks böcker och lånade några nya.
Jag älskar att läsa och det gör jag varje kväll. Det blir man så avslappnad av.
När vi hade varit på biblioteket så gick vi lite i affärer. På H&M hittade jag en stickad tröja som nästan ser ut som en jacka! Jag tyckte att den var snygg så den köpte jag.

Lite senare idag så åkte jag ut och cyklade!
Jag har ju inte cyklat på så länge, men idag har jag mått ganska bra så jag tänkte att det är lika bra att passa på.
Det kändes väldigt ovant att cykla eftersom att det var ett tags sen. Det var tungt och jobbigt men när jag väl kommer igång så kommer det bli lättare!
Det var skönt att komma ut och cykla i alla fall. Jag har längtat efter att göra det igen så det känns bra att jag gjorde det.
Jag får hoppas att jag kan cykla imorron också



Tröja från H&M




                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0