Uppspelningen äntligen gjord!



Hej!

Idag fick vi sluta tidigare för vi hade inte den sista lektionen!!
Vi fick sluta efter historian vid kl 13.20 istället för 14.30 efter gehör&musikläran.
Vår lärare skulle nämligen på något möte och därför uteblev lektionen.
Det kanske inte var så jättemycket tidigare, men för mig gör det skillnad för då hinner jag vila en liten stund längre innan jag ska iväg till Paradorkestern vid kl 17.00!


Har spelat upp en låt för min lärare idag som heter The Entertainment.
Hade det som uppgift i ett ämne som heter Estetisk verksamhet, för att jag inte kunde göra en trumövning p.g.a min värk som dom andra skulle göra. Då fick jag spela upp en valfri låt istället och ändra tempo och karaktärer( tex glatt eller sömnigt).
Det var kul och det gick bra!
Det känns jättebra att det är klart nu, för jag har varit både medvetet och säkert omedvetet spänd för uppspelningen för läraren.
Men nu är det gjort och jag behöver inte tänka mer på det!

Nej, nu ska jag gå och äta och sen ska jag ta det lungt en stund innan jag ska iväg till spelningen.





Glad att uppspelningen äntligen är gjord nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0