Örebro




Hallå!

Nu är jag hemma, fast det har jag i och för sig varit ett tag nu.
När jag kom hem lagade vi mat och efter det kollade jag på en film en stund, och nu sitter jag här!


Vi mötte Malin och Adde vid IKEA. Alltid lika kul att träffa dom! =)
Efter att vi hade gått på IKEA en stund så åkte vi vidare till Lågprismagasinet och kollade lite där.
Där efter åkte vi till Rusta och Ö&B innan vi åkte till Marieberg!
Var och kollade där men jag hittade inget speciellt där idag. Men det var roligt i alla fall!
Efter Marieberg var vi trötta efter att ha gått i affärer hela dagen så då åkte vi hem.


Och nu hemma så har jag ju som sagt kollat på film och tagit det lungt.
Jag fick ont i fötterna på Marieberg och i ryggen. Inte så vanligt att det gör ont i ryggen men det gjorde det idag.
Men jag får vara glad för att det gjorde ont där istället för i nacken och axeln. Lite variation på det hela!
Axeln och nackontet har faktiskt gott över lite för mamma har masserat mig!
För några år sedan kunde jag inte alls ta emot massage för det gjorde förskräckligt ont då!
Det gör ont nu med, men det går lite lättare än vad det gjorde när jag började få min värk...


Imorron väntas en ny skoldag!
Kunde ha känt bättre om jag inte hade börjat kl 8.00 och gått till 16.35.
Men men, nu är det så och det är bara att gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0