Helg




God morgon!

Skönt det är med helg! Veckorna går så fort så jag vet snart inte vart dom tar vägen.
Igår var jag mamma, Anders och Sanna på Filipstadsmarken!
Min fot är bättre och det kändes bra i den när vi gick där. Det var bara det att det låg en massa tjocka sladdar runt omkring på marken och självklart fastnade jag med foten i en och snubblade. Jag föll handlöst men det var knäna som fick ta mest stryk. Ont gjorde det, men det blev bättre efter en stund.
Vi gick runt och kollade på hela marken och jag och Sanna träffade några kompisar där. När vi var klara åkte vi hem igen.
Tur hade vi med vädret också! Det hade regnat på hela förmiddagen men på kvällen blev det bättre. Det är inte så kul att gå ute i ösregn.


Nu idag ska jag gå på stan!
Jag hoppas att jag klarar mig från regnet!
Jag förstår inte, bara för att det är höst behöver det väl inte regna hela tiden. Men det har det gjort nu ett tag. Får hoppas att det blir fint väder imorron och till veckan.
Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0