Trött efter skoldagen




Hej!

Åh, vad jag är trött nu!
Har ju gått i skolan idag från kl 8.00-16.35, det är inte alls roligt.
Men en av mina bästa kompisar som heter Chenfei, går från kl 8.00-18.30 istället för hon har orkester efteråt.
Så man kan faktiskt trösta sig med att det finns dom som har det värre!

I skolan så har vi utbytesstudenter ifrån Afrika här!
Jag vet inte när dom kom, men jag träffade dom i alla fall idag.
De var trevliga och jag pratade lite med några av dem.
Alltid lika roligt att träffa nya människor!

Idag när jag kom hem från skolan så har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lungt för jag har varit så trött.
Jag börjar verkligen känna skillnad nu från hur det var när vi gick i ettan och nu när vi går i tvåan.
I ettan hade vi inte så mycket läxor, men nu har vi börjat få det.
Jag tycker att det är jobbigt med mycket läxor när vi slutar sent om dagarna för då behöver jag vila.
Men det är säkert olika perioder, ibland är det mycket läxor och ibland är det lungt.
Det är helt enkelt bara att kämpa på!

Idag har jag mått ganska bra för jag har inte haft så ont.
Hade ont i ryggen på sista lektionen som var kör, och det är jobbigt när vi ibland måste stå upp.
Som tur var ju det sista lektionen och jag fick åka hem efteråt!

Kommentarer
Postat av: Josiee

vilken mysig blogg du har:)

2008-09-22 @ 20:50:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: feifei

ohh...vad "snällt" du e!!!hahaa

2008-09-22 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0