Hemma igen



Hallå igen!

Nu är jag hemma från spelningen.
Fick en ny låt idag  som heter Ge världens barn världens chans.
Vi ska vara med på en korsert den 8 oktober då vi ska spela den med en kör och någon som spelar piano.
De andra som medverkar i den konserten ska spela lite andra låtar men vi fick vara med på den här låten.
  Blir även en till konsert i oktober då vi ska spela på Alfred Nobels födelsedag.
Vi som går i 2:an på gymnasiet har fått vara med i en noveltävling där vi ska skriva en novel om Alfred Nobel.
Tio stycken noveler som utses av en jurry kommer att vinna ett pris på 1000 kr, och vi ska vara med och spela då.
Det är roligt med konserter för då får vi i orkestern visa upp oss!

Nu ska jag plugga lite innan jag ska gå ner och kolla på TV.
Jag har ont i axeln och nacken idag så det blir nog att sitta med en vetevärmare.
Finns inget bättre än att sitta med vetevärmare när man har ont.
Det funkar bra för mig, och det är ett av mina bästa tips!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hej!

tack för kommentaren i min blogg, gud vad mycket du gått igenom, här kommer jag va en trogen besökare :) Ska genast börja läsa igenom dina gamla inlägg!!

2008-09-24 @ 12:12:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0