Äntligen måndagen gjord



Hejsan!

Nu är jag trött efter en lång dag.
Började som vanligt kl 8.00 och första lektionen var psykologi.
Jag hade inte ont innan jag skulle iväg till skolan, men när jag väntade utanför klassrummet på psykologiläraren så fick jag jätteont i mina ben ända upp till ryggen!
Jag brukar inte ha ont i benen, men ibland får jag det ändå.
Så ont som jag hade idag har jag nog aldrig haft i benen, men när jag fick sätta mig i klassrummet så blev det bättre.
Det var tur!

Efter psykologin träffade jag min musiklärere, han skulle säga till mig hur uppspelningen med klarinetten som jag gjorde förra veckan gick.
Jag var nervös över vad han skulle säga, men han sa att det var jättebra!
Då blev jag jätteglad, och en stor sten föll från hjärtat. Då slipper jag oroa mig mer över den!

Imorron har jag prov i historia, och nu efter skolan har jag pluggat.
Jag har skrivit lite anteckningar och läst i en av våra läroböcker.
När jag skriver brukar jag få ont i mina händer och armar, och det kan bidra till att jag får ont på andra ställen, som nacken och axlarna för att jag spänner mig. När jag ska skriva mycket får jag jätteont och jag klarar inte av det så bra.
Därför har jag pratat med min historialärare, och hon har fixat så att jag får skriva på en dator imorron på provet!
Det känns jättebra, för då behöver jag inte vara orolig över att jag inte kan göra mitt bästa för att jag har ont.
Min värk ska inte få hindra mig från det!

Nu ska jag plugga lite till, och sen ska jag gå ner och kolla på Idol.
Jag tycker att antagningarna är roligast att kolla på, men det blir att man fortsätter att kolla nu i alla fall.
Kollar ni på idol? Vem är er favorit?
Jag vet inte om jag har någon favorit, men det är många som är duktiga!
Jag läste förresten i tidningen i fredas att Lars Eriksson är ifrån Karlskoga!


 

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

vilken intressant blogg!

Lägg gärna ut fler bilder på dig också :D

Alltid kul med bilder och bilder lockar läsare! ;)

2008-09-29 @ 19:58:25
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Tack så mycket ! :)



Vad modig du är som liksom berättar om det i din blogg. Riktigt modigt av dig tjejen :)

2008-09-29 @ 20:30:44
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: JENNIE & EXXA

Nu är det okej, kan ha värk ibland och så men jag går normalt :)

2008-09-30 @ 08:32:52
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0