Rastlöshet och cykeltur

Heejsan!

Imorse när jag vaknade var det jättefint ute, för det var frost överallt! På träden, på gräset och på taken, det såg så vintrigt och mysigt ut, tycker jag. Som på en vinterdag när det är vitt och fint ute. Det är vinterns stora plus, att det är så mysigt och fint ute. Och på tal om vintern, så åt jag årets första mandarin idag! Det hör höstern och vintern till! Speciellt nu när de är kärnfria! ;)

För en liten stunds sen var jag ute och cyklade! Jag var så rastlös så jag kände att jag behövde gå ut och röra på mig.
Det var väldigt kallt ute, så jag fick ta på mig fingervantar. Man blir ju så torr och narig om händerna också när det är kallt ute. Men det var skönt att komma ut i alla fall, och det känns alltid bra när man har varit ute och rört på sig.
Jag passade på att cykla nu också, för att min syster Malin och hennes sambo Adde ska komma hit idag!
Vi ska bjuda på mat och så, det ska bli roligt! =)
Eftersom att jag redan har cyklat så vet jag ju att jag har hunnit med det, för jag vet inte om jag hade gjort det om jag hade åkt efteråt. Då vet jag att jag med gott samvete kan vara inne sen!

Nu ska jag gå ner en stund, jag tror att de kommer snart.
Hörs senare ikväll!


Fingervantarna har fått tagits fram!

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, så mysigt! Tack för din söta kommentar!! Har nu lagt upp ett nytt inlägg där jag svarar på läsarnas frågor, titta gärna in! :) Kram//Diana

2008-10-30 @ 18:43:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0