Runda på stan


Heej!

Mamma och jag klarade oss utan vidare värst mycket regn på stan.
Det duggade mest bara, vi hade tur!
Vi lämnade tillbaks böcker på biblioteket och sen gick vi lite i affärer.
Jag hittade två tröjor som jag tyckte om som jag köpte!
En svart och vitrandig från Lindex och en urringad tröja på Kappahl som också var randig.
Alltid lika roligt att hitta någonting nytt tycker jag!

Vi var på stan ganska länge och när vi kom hem så vilade jag en stund. Jag hade huvudvärk och var trött, men det blev bättre sen. Jag har inte haft så ont idag, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Ibland värker det bara till en kort stund och går över, och då är det svårt att komma ihåg det senare. Men att det är höst och dåligt väder känner jag verkligen av.
Värken kommer mer och mer nu, och det är inte alls roligt. Jag vill ha en mild höst och vinter så att jag kan må så bra som möjligt. Får hoppas på det bästa!


Den här tröjan köpte jag på Lindex! Jag tyckte att den var jättefin, och
den var varken för tjock eller för tunn. Det är bra!


Jag köpte även denna tröja från Kappahl!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

fina tröjor :)

2008-10-14 @ 09:32:13
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0