Nöjd med klippningen!



Hallå!

Nu har jag bytt frisyr helt och hållet!
Jag lovade ju att jag skulle berätta efteråt hur jag klippte mig, och eftersom att jag inte gjorde det igår efter klippningen, så får jag väl lov att göra det nu istället!
Jag klippte en lång page! Jag har velat skaffa page jättelänge, men jag har inte varit säker på om jag skulle våga eller inte.
Men igår blev håret klippt och jag är verkligen jättenöjd! Det blev jättefint och mycket bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig. Jag har ju en lång page och inte en kort, men ändå så tycker jag att håret är kort! Jag har aldrig haft kort hår förut, så jag tyckte att det var väldigt nervöst igår när jag skulle klippa mig! Jag hade fjärilar i magen, men det hade jag ju inte behövt. Nu ser håret mycket fräschare ut än vad det gjorde innan när det var så slitet!
Bilder på håret kommer kanske upp, men det får i sånna fall bli lite senare när jag har bilder. Men jag har en före-bild i alla fall, bara efter-bilden som saknas!


Idag ska jag ju åka in till Örebro med Sanna! Det ska bli jätteroligt, och vi tar bussen som går vid 12.35 från busstationen! När man ska dit så får man plats att sitta, men när man ska hem så kan det bli lite svårare, i alla fall ibland.
Jag kan verkligen inte stå och åka buss, då får jag ont och blir trött i benen och det blir jättejobbigt. Men när det blev så för mig att det inte fanns plats(har bara hänt en gång) så var det en kvinna som flyttade på sig så att jag fick sitta istället! Det var jättesnällt, för det behövdes verkligen. Men jag hoppas att det inte ska bli något sånt i dag. Och det är ingen idé att göra bekymmer i förväg!
Ska i alla fall bli jätteroligt, det finns nu mycket mer affärer i Örebro än vad det finns här hemma, så därför är det så roligt.
Jag kommer säkert ha ont när jag kommer hem sen tyvärr, men då är det bra att det är i mitten av veckan och inte i slutet, för då kan jag vila mig innan skolan börjar ifall jag skulle få ont i fötterna eller så. Det blir nog bra!

Nu ska jag göra i ordning väskan så att jag inte glömmer någonting!
Ha det bra allesammans!

Ps! En sak som jag har fått lärt mig av min frisör förut, det är att en frisörcentimeter, är en decimeter! Ds!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)

Blev otroligt berörd när jag läste din kommentar och visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Känner inte riktigt till din sjukdom, men förstår att du måste ha det otroligt jobbigt!

Upptäckte ju din blogg igår och har inte hunnit läsa så mycket, men det jag har läst har varit riktigt bra, och jag ser fram emot att fortsätta läsa den! :)

Kram!

2008-10-29 @ 12:52:53
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad bra! :)



2008-10-29 @ 16:09:22
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Roligt att höra vad du tycker! Har laddat upp bilder från min och älsklingens förlovningsresa, kolla gärna! :) Kram// Diana

2008-10-29 @ 17:03:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att byta frisör sådär. :-D Må gott.

2008-10-29 @ 19:37:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0