Ej kunnat blogga



Heej!

Nu har jag inte bloggat på hela dagen, jag vet, men jag har haft en sådan jobbig huvudvärk att jag inte har orkat med det.
Jag har fortfarande ont i huvudet och det släpper inte. Jobbigt när det blir så, men det går väl över nån gång. Om inte annat får jag väl sova bort den!

Idag har jag gjort nya slingor i mitt hår! Det blev blonda såklart, och resultatet blev jättebra! Jag är så nöjd, det känns skitbra! Förra gången när jag slingade håret som var för ungefär en månad sen, så tyckte jag också att det blev bra, men nu blev det ännu bättre, tycker jag! Det blev ljusare och mycket finare! Förra gången använde jag Loreal, men nu använde jag mig av ett slingpaket från Mood istället. Jag har använt Mood förut, och den är jättebra + att den är billigare än andra märken men minst lika bra!

Igår berättade jag ju att det snöade här, och imorse när jag gick upp så låg det snö fortfarande kvar!
Jag trodde att det slulle slaska bort, men där hade jag fel. Det har snöat i flera timmar idag, från att jag gick upp till 14.00 eller så. Känns ju lite tidigt, men det är ju faktiskt 1:a november imorron! Jag som tyckte att det var nyss som vi gick in i oktober... Tiden går fort när man har roligt!


Idag har det snöat ute i flera timmar!
Men den här bilden är tagen förra året utanför skolan.
Gulligt med hjärtan!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Vad underbart med snö, här är det ingen snö men det är i alla fall fint väder och sol ute :) Men som sagt, snö är underbart så länge den inte slaskar bort :)

2008-11-01 @ 11:15:04
URL: http://ulrikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0