Jag älskar fredagar!



Hello!

Äntligen fredag! Det är absolut veckans bästa dag, när man kommer hem tidigt från skolan och vet att man har två dagar framför sig som man kan göra vad man vill på, utan att behöva gå till skolan. Det känns alltid så skönt, och man känner hur man slappnar av. Det är vad jag tycker som är det bästa med fredagar! =)

Slutade som sagt tidigt idag, började kl 8.35 och slutade 10.45. Det är en lagom skoldag, nästan bara att vända dit och hem. Fredagar ska vara korta dagar, tycker jag.
Nu när jag har varit hemma har jag mest tagit det lungt. Jag är så trött efter en hel skolvecka, och då måste jag ta igen mig.
Som jag tidigare har skrivit här i bloggen, så betyder en avklarad skoldag mycket för mig. För några år sedan när jag fick värken, hade jag så ont att jag ofta fick gå hem från skolan för att jag inte orkade på grund av värken. Nu orkar jag mer än vad jag gjorde då, och jag blir så glad när jag har klarat av en skoldag utan att gå hem, och framför allt en hel skolvecka! Det är ju högsta vinsten för mig, att klara av det. Jag var ju ledsen när jag inte klarade av det förut, men nu när jag klarar av det så blir jag ju jätteglad! Det betyder mycket för mig, och därför glädjs jag över det.

Imorron är det ju öppet hus på skolan, där vi ska vara med och visa vad vi gör på våra olika program!
Vi har inte fått veta än vad vi ska göra för något under de tre timmarna vi är där, från 10.00-13.00, men det får vi reda på imorron. Vi ska ha på oss en tröja där det står vilket program vi går och så.
Jag kommer berätta imorron efter att vi har varit i skolan om vad vi har gjort.
Jag tycker att det helt klart är värt att vara där i 3h, för då är vi lediga hela måndagen!

Nu ska jag snart gå ner och kolla på Idol!
Blir spännande att se vad som händer idag, och vad juryn säger till Lars, och vem som åker ut.
Det återstår att se!
Ha en jättebra fredagskväll nu!

Kommentarer
Postat av: sara

Gött med kort fredag :D har jag med varje vecka :p

2008-11-07 @ 21:42:22
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Matilda

fredagar.. det är kanon! men det är nåt med torsdagar som jag gillar, haha.

2008-11-07 @ 23:59:21
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0