Nöjd


Heejsan!

Vad skönt det är med torsdag idag, för då är det inte långt kvar till helgen!
Jag brukar alltid tänka på det när det är onsdag, att det inte är långt kvar till helgen, för då är det mitt i veckan.
Så fort torsdagen har gått, så är det ju fredag och helg!
Visserligen ska vi gå i skolan nu på lördag, men det är bara 3h och det går rätt så fort. Istället får vi ju då ledigt på måndag, och vi får våran helg ändå!


Idag har det varit en bra dag, för jag har inte haft så ont. Lite ont i nacken och så bara, men annars nästan ingenting.
Jag blir jätteglad när jag har bra dagar utan värk, det uppskattas verkligen.
Och något som jag också blir glad över, är att jag har börjat med den här bloggen!
Som jag har sagt förut, så skulle jag aldrig gå ut med på internet att jag är handikappad för några år sedan om någon hade frågat mig. Tanken att skriva om det skulle aldrig ha slagit mig då, men nu så känns det jättebra!
Idén till att skapa den här bloggen var min egen.
Jag tror att det är väldigt bra för mig själv att jag skriver det, för det stärker mig och mitt självförtroende enormt.
Sen hjälper jag säkert andra som också är handikappade, genom att jag skriver om mitt eget handikapp.
När jag tänker såna här tankar, blir jag jätteglad. Då använder jag mina egna erfarenheter som handikappad till någonting bra som kan hjälpa andra. Det är en fin tanke, tycker jag.
Den här bloggen har fått mig att tänka på mitt handikapp mer, och att det inte bara hjälper mig utan också andra.
Kort och gott, kan man säga att jag är väldigt nöjd över den här bloggen! =)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej hej! Snubblade in på din blogg genom en länk från Snuffsan's blogg så jag tänkte att jag lämnar några rader. Såg att du är från Karlskoga, jag bor i Grythyttan så jag brukar vara dit och handla:).



Jag tycker det är jättestarkt av dig att skriva om ditt handikapp och så. Beundrar dig verkligen för det. Hoppas du får en jättebra och fin kväll. Kramis //Mathias

2008-11-06 @ 20:02:32
URL: http://blogg.swegraf.se
Postat av: Hanna

Hur är de med deh idag då?

2008-11-06 @ 21:26:33
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: sara

Håller med dej där, sköönt med torsdag! :p hade det inte varit torsdag idag hade jag gått under :p

2008-11-06 @ 21:59:01
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: haha. njaa.. jag var inte så bra antar jag .. tror jag gick i trean. men jag spelade något år i alla fall! :P då spelade jag bara lektioner och inte i någon orkester. xD tröttnade ganska snabbt.

2008-11-07 @ 06:16:07
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0