Skönt att vara hemma


Åh, va skönt att vara hemma!
Nu har jag avverkat skolan och orkestern för idag, och nu kan jag koppla av och bara ta det lungt. Skönt!
Jag blir trött efter att först gå i skolan till 15.45, och sen börja orkestern vid 17.00 och helst ska man vara där en stund före också för att sätta ihop sitt instrument och stämma det. Men jag har klarat det med, och nu väntar inget mer idag!

Imorron är jag ju som sagt ledig, för att de andra på estetprogramet ska till Stockholm till Dramaten och se Hamlet.
Tråkigt att jag inte kan följa med, men jag vänder på det till någonting posivit istället.
Jag får ju en ledig dag mitt i veckan som jag kan ta det lungt och plugga på, och jag slipper få mer ont än vad jag redan har eftersom jag inte ska följa med. Det är onödigt att vara ledsen för någonting man ändå inte kan göra någonting åt.
Och dessutom fick jag en film av min lärare som handlar om Hamlet och Shakespeare som jag ska titta på imorron, så att jag också kan göra en recension!

Nu ikväll ska jag bara ta det lungt och njuta över att jag har en dag ledig imorron!
Ni får ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Chacha

haha samma här, ja precis :)

härligt jo jag med, vad händer idag :)?

kram

2008-11-26 @ 10:08:53
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: natta

åh,gud va skönt att va ledig:)

2008-11-26 @ 15:15:42
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0