Nervvärk


Hallojsan!

Riktigt skön dag har det varit, har bara varit i skolan i fyra timmar.
Det är det som gör dagen så bra, för vi börjar sent och slutar tidigt.
Anledningen till att vi slutar tidigt nu på torsdagar, är för att vi inte har någon psykologi, för att de andra klasserna har praktik, och därför får vi ledigt istället. Men vecka 50 drar det igång igen, så det gäller att njuta medan man kan!


Idag har jag en jobbig nervvärk i mina knän. Jag har haft det i några dagar nu, så antagligen har värken bestämt sig för att sätta sig just där. Det dunkar och det känns som om någonting rör sig där innanför. Det är en väldigt obehaglig känsla, och det är jobbigt när man ska sova. Det gäller att hela tiden tänka på någonting annat. Får hoppas att nervvärken bestämer sig för att lämna knäna, och sätta sig någon annanstans så att jag får lite variation!

Här på bloggen har jag bestämt mig för att göra lite flera och nya kategorier, där jag kan lägga mina inlägg som jag skriver, så att det blir lite lättare att hitta olika inlägg som man vill läsa om! Anledningen till att jag inte har gjort det förut, är för att jag inte har haft tid och för att jag inte har kommit på vilka kategorier jag vill ha.
Men nu här framöver så kommer jag göra lite flera, så ni får hålla utkik och se om det kommer upp någonting nytt!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack så mycket, tjejen! Beklagar verkligen det som hänt dig även om det inte är mycket till hjälp. Kämpa på! Kram

2008-11-20 @ 20:39:48
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: stinas

jo precis:P

haft d bra idag, förutom värken?

2008-11-20 @ 21:54:11
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha tack så mycket =)

2008-11-21 @ 02:01:24
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0