Varit på stan och shoppat!


Heej!

Denna lördag har jag och mamma varit på stan och shoppat! Vi kollade lite efter julklappar, och nu är jag faktiskt i princip klar med mina! Det känns jätteskönt, då behöver jag inte stressa runt och trängas bland alla andra dagarna före julafton. Det ser jag som väldigt positivt!
Jag köpte inte bara klart mina julklappar, utan också ett par byxor på H&M! De var svarta och jättesnygga tycker jag, jag behövde ett par nya svarta byxor och blev jätteglad att jag hittade ett par idag som jag tyckte om! Det var roligt.
När vi hade gått klart i alla affärer och köpt det vi skulle, så åkte vi hemmåt!

Resten av dagen så har jag tagit det lungt och vilat. Jag har haft lite ont i axlarna idag, så det har varit skönt att tagit det lungt. Jag är även så trött, blir ju alltid det efter att ha gått en vecka i skolan. Därför är det tur med två dagars vila!
Även fast jag inte skulle klaga alls om helgen vore lite längre. Men som tur är, är inte jullovet allt för långt borta!
Det är ju redan andra advent imorron, mysigt!


När det är december och julen är påväg, är det alltid blåa ljus uppsatta
i rondellen i stan. Det blir väldigt fint tycker jag, när det lyser upp lite!
Tyvärr har snön som kom i veckan regnat bort nu, för det är plusgrader
ute...

Kommentarer
Postat av: Chacha

haha ja allt går ju om man bara vill :)



nja, lite bättre men kan fortfarande inte gå

kram på dig!

2008-12-07 @ 12:16:46
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: emmich

ha en bra dag!

2008-12-07 @ 13:51:16
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, det är ju det roliga som återstår! Måste bara röja undan alla lådor & dess innehåll bara.



Händer i veckan då?





Puss!

2008-12-07 @ 15:50:44
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin bild :)

Ja det har du ju rätt i . Men Kevin känns så överlägsen på ett sätt, han är ju typ redan en popidol. Så det är lite dumt att han är med där, istället för att bara få skivkontrakt direkt. jag menar man behöver ju inte vara med i idol för att bli upptäckt :) Men bra att han är iaf! :)



Det har du så rätt i! Jag får se hur jag känner, hehe =) ska få info om detta på tisdag vad man kan välja. inte ens säkert eng c finns tillgängligt! Men jag hoppas ju helt klart. Å hoppas inte bara jag vill ta det eller så :$

färga håret? vilken färg?: )

Jag har inte alls gjort mkt! typ sovit av mig lite, haha :) Kram!

2008-12-07 @ 18:31:18
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0