Julafton!

GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL   GOD JUL  

GOD JUL TILL ER ALLA!



Nu är det äntligen julafton!
Åh, vad det känns bra! Kommer bli en underbart rolig dag!
Imorse när jag vaknade så trodde jag att det regnade ute, men när jag tittade ut så såg jag att det var SNÖ ute, och det snöade! Vad glad jag blev, äntligen snö på julafton, kommer inte ihåg när det var snö på julafton sist!

Idag kommer jag inte skriva så mycket blogg, men jag ville ändå berätta varför jag inte skrev något mer igår som jag sa att jag skulle. Och anledningen till det var, att jag helt enkelt glömde bort! Jag var inne här på bloggen och svarade på alla kommentarer, och sen kom min kompis Ida hit en stund, och efter det glömde jag helt enkelt bort att skriva blogg! Att jag hade glömt det, kom jag på innan jag skulle sova, haha.

Men nu får ni ha en riktigt underbar, mysig, och superduper bra julafton!
God Jul ännu en gång!


GOD JUL ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0