Och idolvinnaren är...


Och idolvinnaren 2008 är...

                                             KEVIN BORG!

Ett stort grattis till Kevin som vann Idol igår! Han har varit bra i hela programet, och nu äntligen vann han!
Kevin har ju varit min favorit från början, men även Alice har varit det! Jag tyckte att hon var skitbra igår, och det var synd att hon inte vann. Jag tycker att båda var och är värdiga vinnare. Även fast Alice kom 2:a, så har hon ju kommit så otroligt långt ändå! Hon kom med bland alla sökande, och kom 2:a i programet! Det är verkligen inte illa, inte när man är 16 år!
Jag tror att det kommer gå bra för Alice ändå, med hennes röst kan hon komma långt! Som tex när Daniel vann, då kom Darin tvåa. Och vem gick det bäst för? Jo, för Darin. Vem säger då att det inte kan gå bra för Alice? Jag är helt övertygad om att hon kommer lyckas ändå!

Idolfinalen har jag ju bara sett på TV, men när Fame Factory gick för flera år sedan, så var jag faktiskt på en av deras finaler! Det var 2004, när bland annat Jimmy Jansson och Sara Löfgren var med. Då var jag på finalen i Hovet i Stockholm, och satt på den 11 raden! ( Jag kommer fortfarande ihåg det, men inte stolsnumret) Jag tyckte att det var skitgrymt! Jag hade aldrig varit på något sånt innan, och sen så var det ju tvinspelning. Det är en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma!


Kevin, årets idolvinnare! Var det bra eller dåligt? Skulle Alice ha vunnit
istället? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥

Jo det var la ändå bra.. båda förtjänade att vinna egentligen :P

2008-12-13 @ 11:59:38
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Ja precis! Nu är jag hemma från london :) hittade såklart massa fint.



Båda var väl värdiga att vinna egentligen, men kevin har allt en stjärna behöver och så hoppades jag på honom:) missade ju finalen men ska titta på reprisen. hoppas du haft det bra! KRAM

2008-12-13 @ 16:49:22
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0