Nu kan jag blogga


Heej!

Nu har jag ingen orkester och inget engelskaprov att plugga till, så nu kan jag blogga!
Det enda som jag har gjort i läxväg idag är att spela på mina klarinettläxor som har bestått av jullåtar, läst lite i min idrott&hälsa bok, och pluggat in lite av min muntliga bokrecension i engelska som jag ska ha på fredag. Mer än det har jag inte gjort idag, och det har varit skönt!

Slutade skolan vid kl 15.05 idag, skönt! Klockan 15.00 är faktiskt tidigt och en kort dag tycker jag, i alla fall om man jämför med att gå till kl 16.20 tex. Då känns en dag till kl 15.00 inte så lång. Innan jag började med läxorna idag vilade jag en stund, annars hade jag aldrig orkar göra dem. Jag är så trött när jag kommer hem efter skolan, så innan jag sätter igång med läxorna måste jag vila. Om jag inte vilar innan, orkar jag inte göra läxorna och de blir inte lika bra. Då tjänar jag på att vila före!

Imorron börjar jag kl 10.20 och går till 14.25, ännu bättre dag! Men det är bara sista torsdagen jag gör det nu, för nästa vecka börjar psykologilektionerna igen efter APU:n. Men det är inte mycket kvar nu, nästa vecka så är det ju bara två veckor kvar, och sen är det lov. Kan inte beskriva med ord hur skönt det kommer bli!
Men även fast det är före ett lov nu, så har vi inte så mycket att göra och det är inte lika stressigt som det annars kan vara.
Vi har ett grupparbete i kulturen som är ganska stort och som ska redovisas muntligt, annars är det inte så mycket annat som är på gång, vad jag vet och kommer ihåg nu vill säga.
Men hur som helst ska det bli skönt med jullov. Då blir det att ta nya tag nästa termin och så har vi hela våren och sommaren framför oss. Jag vill ha det nu! Eller efter julafton i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Chacha

sv: okej vad skönt :)

idag har jag suttit på akuten sen 11 tills nu..

kram

2008-12-03 @ 20:21:54
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Louise

Det var runt natten, så det var okej. :)

Allt bra med dig annars?



Puss!

2008-12-03 @ 20:44:24
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa verkligen! : /

ja mne det är tur att det inte finns saker man är sugen på hemma ibland. hade jag fått bestämma hade jag inte haft några sötsaker hemma! ifall man ska ha främmat eller nåt hade jag köpt det typ en timma före, haha :P så Jag inte kunde gå å småäta.. För jag lovar jag kommer bli fet snart seriöst :S



ja visst gör man! men jag får la se vad jag hittar om depression å göra det så bra som möjligt! :)

Ja klart, man blir alltid mer erfaren efter en massa arbeten :D



Jaa jag hoppas på att det blir kul iaf :) Jaa det är intressant psykologi a :D får hoppas b blir lika intressant :)

Allt bra med dig idag?:) KRAM !

2008-12-03 @ 20:44:34
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Okej =) nja inget speciellt här heller, plugg såhär sista veckorna och på lördag blir det troligen götlaborg! KRAM

2008-12-04 @ 17:08:40
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0