Kevin och Alice i final


Jag fick jag som ville i gårdagens semifinal i Idol 2008!
Nu är det Alice och Kevin som är i final, de som jag från första början ville ha i finalen!
Synd var det att Robin åkte ut, för som jag sa igår så har han faktiskt utvecklats under tävlingens gång.
Men det finns ingenting som säger att det inte är bra att komma trea heller, för det finns inte bara fördelar med att vinna idol. Vi har ju förut sett andra idoldeltagare som inte har vunnit, som har tagit sig mycket längre fram än vad de som faktiskt har vunnit idol har gjort. Så det kan gå bra för Robin också!


Nu är det Kevin och Alice som är i finalen i Idol 2008.
Vem tror ni kommer vinna, och varför? Och var det rätt att Robin åkte ut
igår?

Kommentarer
Postat av: chenfei

esh...looooook!det e Kevin o Chenfei :P

2008-12-09 @ 18:01:09
Postat av: Marie

Jaa, jag sa ju att ni var lika! =)

2008-12-09 @ 19:11:45
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0