Dålig uppdatering


Godmorgon!

Jag är ledsen, men igår hann jag inte skriva någonting i bloggen, för direkt efter skolan skulle jag till orkestern, och när jag kom hem igår var jag tvungen att plugga till ett engelskaprov som vi ska ha idag. Därav den dåliga uppdateringen, men den ska jag försöka ta igen idag istället!

Idag har jag sovmorron, börjar vid 09.30 idag med ljudteknik på kulturskolan. Slutar ganska tidigt också, redan vid 15.05. Ska bli skönt att komma hem tidigt och ta det lungt!
Snöar gör det också ute nu, mysigt! Tyvärr är det ju plusgrader, så den kommer säkert inte ligga kvar.
Var skithalt igår ute på grund av all blötsnö.

Nu ska jag göra mig i ordning det sista, och så hörs vi när jag kommer hem istället!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du får en skön dag:)

2008-12-03 @ 12:39:41
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Chacha

vad härligt, jo det hade jag också :)!

hänt idag?

kram!

2008-12-03 @ 18:11:58
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0