Annandag jul


Hallå där!

Idag har det varit en jättebra dag! Min syster och hennes sambo Adde har varit här idag, och nu har de nyss åkt hem.
Vi har bytit julklappar med varandra, umgåtts och ätit jättegod mat och efterrätt! Nu är jag så otroligt mätt bara, det blir man alltid vid jul. Vi har även spelat Buzz, och vi spelade megaquiz, tror jag. Jag kommer inte ihåg om det hette så eller någonting annat, men tror att det var det i alla fall! Det är ett jätteroligt spel tycker jag, och vi har även spelat musikfrågor till det, men inte idag. Roligast av allt är det att spela många! Har ni spelat buzz? Och i så fall, tycker ni att det är ett roligt playstation spel?

Innan syrran och Adde kom idag, så målade jag fransk manikyr på min andra hand. Det gick mycket bättre nu än vad det brukar göra! Men det tog väldigt lång tid, för jag är en perfektionist och vill att det ska bli så bra som möjligt. Vågar nästan inte säga hur länge jag har suttit med det där, haha. Men nu är det i alla fall klart!
Nu ikväll blir det att först kolla på Körslaget, och sen på Selma som går på svt1 vid 21.00! Jag tror att det kan vara en bra serie faktiskt, och jag gillar såna serier som de visar runt jul. Får hoppas att det är bra i alla fall!
Och imorron ska vi ju åka till Örebro och gå på mellandagsrean! Vad jag längtar, det ska bli riktigt roligt att åka dit!
Fast det är det ju i och för sig alltid...

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorron!


Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- ja tack.



hoppas att du har haft en fin kväll. kram

2008-12-26 @ 23:30:33
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0