8 skoldagar kvar

Hallå!

På tisdagar har ju jag alltid orkester, och idag skulle vi ha en julkonsert som var våran avslutning.
Jag skrev om det förra veckan i bloggen, och jag skulle ha gått men idag mådde jag inte bra.
Jag har haft jätteont i armarna och nacken, så därför orkade jag inte åka dit.
Tråkigt, men de klarar det nog bra ändå! Jag får ta nya tag och hoppas att jag mår bättre efter jul när orkestern börjar igen!

Idag gick jag i skolan från 08.40 till 15.45! Tur att vi hade sovmorron, för det har känt som en lång skoldag idag.
Det är så mörkt när man ska hem att man nästan kan tro att det är natt ute. Men snart äntligen vänder det, och blir ljusare och ljusare! Det blir skönt, man känner sig så mycket piggare när det är ljust ute, och det blir lättare att gå upp på mornarna.
När jag kom hem från skolan så vilade jag en stund och tog det lungt. Sen senare har jag pluggat lite, för på torsdag har vi ett test i psykologi på kognotiva perspektivet. Det är sista uppgiften nu innan jul då kursen avslutas, så då gäller det att ligga i! Men det ska nog gå bra, tror jag! =) Är inte så jättemycket nu som ska vara klart innan jul. Lite konstigt är det, för det brukar alltid vara så mycket inför lov. Men jag ska absolut inte klaga, det är skönt när det inte är mycket!
Har en redovisning i svenska och kulturhistoria nästa onsdag, och lite läxor. Annars är det inte så mycket mer, alla prov är redan avklarade! Hoppas att lärarna inte hittar på någonting mer nu, när det bara är 8 skoldagar kvar! =)

Kommentarer
Postat av: sarah

Japp. både är ju jättebra =)

2008-12-09 @ 20:03:21
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Chacha

härligt :)

jo min med!



kramkram

2008-12-09 @ 20:39:15
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Härligt jullovet är snart här! håll ut :)



Det blir till att shoppa julklappar osv ska bli hur mysigt som helst. Blir bara över fredagen, ha det super hjärtat så hörs vi! KRAM

2008-12-10 @ 15:08:21
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja verkligen, det är alltid skönt att få lägga sig i sängen på kvällen :)

Jag ska sätta mig och plugga :/ Själv då+

2008-12-10 @ 16:13:50
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, tack & lov blev den det. Lite i alla fall. :)



Värst vad du är duktig! Jag har.. 4 personer som ska ha presenter. Så jag har lite att stå i nu dom närmaste dagarna.



Härligt!

jodå det är finfint med mig också!



Hänt något skoj idag då?



Puss!

2008-12-10 @ 17:13:24
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0